Tuesday, February 24, 2009

Can You Read This...???

"一个人呼吁上帝,和我坐在 !
在世界上的英明,我坐在这样的犯罪!

世界上说,让它成为一个人!
不爱他那么多,他让我们感到不安!
为了让别人高兴,我的所有生活,休憩的愿望为您!
在世界上的英明,我坐在这样的犯罪!

如果一个人的痛苦,另一方面是为了好玩!
Jkdha是连锁店,我得到的惩罚是严厉的!
现在只是在等待上帝,绝望时坐!
在世界上的英明,我坐在这样的犯罪!"


Guess what is written ???
Is this in Japanese or Chinese

This is the poem, "अपराध" (posted earlier) in Chinese language!

Translate any webpage and text using Google's Tool called, "Translate"
One can convert any language into someother language in moments.

Its something Wow!!!